Men skärpning för f*n!

2012-05-07 ♥ 09:13:06 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)

Jag blir så less...

Jag blir så LESS!

Less på att det aldrig tycks bli varmt och att våren dröjer! Jag har inte sett en enda vitsippa i år och de tussilago som finns har frostskador på sig. Väderguden, vi hade det här samtalet förra året också då jag i april råkade tycka att det var tillräckligt varmt för skinnjacka och du lurade mig och skickade regn och hagel på mig när jag skulle hem. Så fine! Jag borde verkligen ha lärt mig men nu har jag faktiskt "kläder efter väder" och är ganska duktig med vantar och mössa. 

Men igår blev jag för tusan arg. VAD menar du med detta?



Skrapa rutorn i maj? 2 minusgrader? I maj??

Skärpning för fasen annars flyttar jag ner till skåne... Och vi vet alla hur det kommer sluta. Jag kommer bli mobbad för min dåliga låtsasskånska... Oh have mercy on my soul







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0