Men(s) alltså jag tror jag blir galen

2012-05-10 ♥ 12:41:18 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (3)

Jag är en sån som tar cykeln överallt. Cyklar vår, sommar, höst och vinter. Utan dubbdäck kan tilläggas. Kan bli rätt så skoj när man bor hyfsat långt upp i landet och vintern allt som oftast är både snöig och isig. Men det är en annan historia. Så till saken: Jag cyklar alltså. VARJE dag. Men just idag så bestämmer jag mig för att gå till skolan och detta trots att jag har världens värsta blåsor på fötterna (lugn bara lugn jag ska visa dom snart också så ni behöver inte oroa er för att missa någon äcklig detalj ur mitt liv). Just idag var även dagen då de beslutade sig för att dela ut reklam på universitetet i form av sadelskydd. Och inte vilken reklam som helst utan en skitcool reklam:


Hur cool?!

Det där vita som texten står i är förövrigt en binda! Som man ska sitta på! I form av ett sadelskydd! ETT MENSSKYDD! HAHAHA jag är så jäkla lättroad! 

Men jag hade alltså inte med mig cyklen och blev utan... Fast ni som känner mig vet att jag inte har några skrupler i kroppen och borde vid det här laget listat ut att jag tog en endå... Hehe! 



Fast jag tog den faktiskt från en megahäftig killcykel. Trodde inte ägaren ville ha reklam för något så tjejigt som mens under rumpan så jag tycker ändå att min stöld är befogad.





Kommentarer
Postat av: Robin

Hen ville visst ha det. Hen grät just ut hos mig. Könsdiktator! ;-)

2012-05-10 @ 17:23:40
Postat av: Jenny

Nehe för den sa till mig att den inte ville det!



Åh Robin du och dina hen ;) Ge mig lite tid att vänja mig så ska jag nog kunna ta åt mig ordet jag med! Kanske... ;)

2012-05-11 @ 08:05:31
URL: http://jennydarling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och DU kan vara en könsdiktator! Humf!

2012-05-11 @ 16:29:47
URL: http://jennydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0