Radiotjänst är det du?

2012-05-20 ♥ 11:21:45 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (2)

Nyss ringde en oanmäld Ida på min dörr. Jag fick i vanlig ordning panik och trodde att det var radiotjänst! Det slutar inte ringa och så börjar det knacka också. Får gå igenom mitt lilla trötta huvud vem det kan tänkas vara och kommer fram till att det måste vara Ida. Skickar iväg ett sms i panik: Är det du? Får tillbaka ett kort: Ja.

Kunde andas normalt igen efter det. 

Att jag ska få sån panik när det ringer på dörren? Tror att antingen så är det polisen som kommit för att ta mig eller att det är radiotjänst. Jag som inte ens har TV! Det säger jag bara inte för att lura radiotjänst utifall att dom skulle läsa min blogg för jag har jag faktiskt ingen TV! På riktigt. Alltså jag har verkligen inte det. Jag snyltar hos kompisar. Men neje jag har ingen!! FAKTISKT! 

Fast jag har haft! Moahahaha







Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, man vet aldrig med radiotjänstnissarna. De är en SEKT! ;-)



Och taaack! Kul att du gillar't. Hoppas du fortsätter kika in och gilla vad du läser/ser. Kram! :)

2012-05-20 @ 14:16:12
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

HAHAHA jag tänker inte ens googla sjukt stor klitoris, klarar mig. ;-)

2012-05-21 @ 10:43:47
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0