Radiotystnad upphör!

2012-05-17 ♥ 16:18:06 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Är i Sundsvall och hälsar på min kära man i hans icke fullt utrustade lägenhet. Har haft lite strul med internet som vägrar fungera trådlöst. Därav denna bloggpaus. Men var inte oroliga! Inget spännande och av nyhetsvärde har hänt här. 

Idag upptäckte jag dock att man faktiskt inte behövde ha trådlöst utan jag hade ju kunnat koppla in mig old shool med sladd direkt i jacket... Så här har jag alltså surfat på mobilen helt i onödan och slösat värdefulla megabyte! Den snåla tanten i mig muttrar nått om att: det hade du väl kunnat säga tidigare... 

Men med tanke på att nästan hela min bloggpublik är utomlands just nu (Frida och Ellen i Barcelona och Robin och Ida i Amsterdam) så tror jag inga har lidit några större men av detta lilla uppehåll! Men som kompensation får ni en bild att roa er med:



Skulle ta några snügga bilder från golvet (sladden är ca 10 cm lång så måste sitta precis vid uttaget...) och upptäckte Shrek-öron på mig! Roligare än så blir det inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0