Reflektioner del 2

2012-05-07 ♥ 12:19:53 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)

Varför är min kategori "Skäll och gnäll" nästan större än "Vardagen"? DET kan man ju verkligen fråga sig... Är det så att jag är en väldigt bitter och elak människa? Gnäller jag mycket? Tycker mina vänner att jag gör det? 

Nä nu skiter jag i det här gnället från min sida och klagar lite på att maten på Lindell är så jeevulskt dyr. Hur kan min lilla lilla matlåda kosta 43 kr? Jag hade en pytteklick med kött och lite grönskaker. Jäkla fräckt att livnära sig på studenter så där. Hur kan dom sova om nätterna frågar jag mig? Skandal! 

Skandal är också att jag skulle skriva ett reflekterande inlägg över mina skäll- och gnällvanor som dock slutade i att jag skäller och gnäller på maten på universitet... Självinsikt mina damer och herrar. Självinsikt!


(Känner mig tvungen att lägga det här inlägget under "Skäll och gnäll" trots att jag planerat att lägga det under "Tankar och funderingar")
Skit också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0