Snart kommer mami hit!

2012-05-11 ♥ 16:18:38 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (1)

Trots att jag är 22 år och har bott hemifrån sen jag var 19 känns det alltid som om jag är 9 år när man vet att man ska få träffa mamma igen! Vi bor 25 mil ifrån varandra men ses åtminstone 1 gång varannan månad för mamma kommer upp till Umeå lite då och då för jobb. Sen åker jag hem emellanåt för jag är lite hemmakär också. Det var lättare när min kille och jag bodde tillsammans för då hade man varandra. Nu bor ju han i Sundsvall och jag i Umeå så då åker jag hemåt lite oftare. Men just nu är det alltså mammamys som står på schemat om några timmar! 



Min fina mamma! Som är så duktig på allt och som känner mig så väl.

Och ja jag kanske saknar min karl också litegrann... Kanske. Eventuellt ja. 





Kommentarer
Postat av: Hen den där...

Hälsa mami och hoppas att cidern smakar! :-)

2012-05-11 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0