Till Ida för lite BB-häng

2012-05-01 ♥ 21:32:59 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Nej nu orkar jag inte läsa mer av uppsatsen som jag ska opponera på nu på fredag. Jag tar paus och beger mig till Ida för lite välförtjänt BB-häng. 

Ska faktiskt för en gångs skull snöra på mig joggingskorna, hoppa i träningskläderna och S P R I N G A till Fysikgränd... Vi får se om jag kommer fram innan BB börjar. Det är ju trots allt ganska långt från Tviste till Fysik. Minst 500 meter. 

Heja mig! 



En lite omotiverad bild på Sofia, Ida och mig senast vi var och skakade våra partyrumpor på Corona.
Det är UV-färg jag har på kinden. Brukar inte ha grön rouge på mig när jag går ut. Bara när jag ska vara riktigt fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0