Varning för bitchen

2012-05-21 ♥ 12:22:53 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)



Jag tror jag får tuppjuck snart! Jag ska sluta läsa tidningarna det är vad jag ska göra!

Vet ju att det inte är hennes fel men jag är så less på den här hysterin som råder! Herregud det är ett vanligt BARN! Men nej! Det var det ju visst inte. För det är ju en prinsessa! HON FÅR INTE ENS VARA BARN!

Min man kanske fick mig att se bröllopet för att det var en "once in a lifetime" men det ska mycket till för att jag ens ska orka kasta en glimt på det här dopet... Humf. 

Nu kanske ni tror att jag inte är så himla förtjusta i kungafamiljen? Och då har ni alldeles rätt :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0