Glädje! Sedan hopplöshet

2012-11-19 ♥ 17:06:15 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Bara 2 sidor skrivet?! Men jag har ju suttit jättelänge!

"Jaha, jag har skrivit med enkelt radavstånd. Det förklarar saken. Wiihooo nästan 4 sidor!!"

"Just ja... Vi skulle ju skriva med enkelt radavstånd på den här uppgiften. tillbaka på 2 sidor igen..."

Som ni märker håller jag återigen på med skoluppgifter och efter att ha suttit nästan 5 timmar så orkar min kropp inte mer. Den vill ut och röra på sig och ligga i soffan framför en bra film. Helst samtidigt. Gärna nu på en gång.

Nej nu tar jag paus från allt vad AD/HD heter och packar ihop och beger mig hemåt och tar på mig springskorna. Sen tänkte jag dö ut hemma hos Lisa eller om jag ska låta henne ta sig till mig. Jag fick bestämma vart vi skulle vara och jag tänker att vi får se efter att jag är tillbaka från rundan. Kanske är jag mer död än levande efter den.

Wish me luck !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0