Kärlek till mig

2012-11-04 ♥ 23:16:00 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

"Hemma" i Umeå igen.
 
Alltså känslan när man hittar den där flaskan Ramlösa som jag lämnade i kylen innan jag åkte är obeskrivlig! TACK till mig själv för att jag så insiktsfullt förutsåg att jag skulle komma att behöva den i de bråda pluggtider som nu råder. Älskar dig Jenny. Puss!
 
Älskar dig också kära Ramlösa. 
 
 
 
 
EDIT. Insåg nyss att jag faktiskt tog en arrangerad bild på mig själv med en ramlösaflaska i sängen. Alltså... bör jag vara orolig för min mentala hälsa? VEM tar 11 (ELVA?!) bilder på sig själv posandes och låtsassovande med en vattenflaska i sängen och sen väljer ut den bästa för att sedan lägga ut på internet? Eh... Ja... Äh vi glömmer det här nu och går och sover. Godnatt. 
 
Ja herreminje...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0