10 000 kalorier senare

2012-10-07 ♥ 17:12:27 | Kategori >> Carpe the fucking diem | KOMMENTARER (0)

Idag hängde jag med pappa på eftermiddagen. Vi gick runt på stan och hamnade på Café Charm.
 
Världens bästa idé någonsin:
 
AFTERNOON TEA!! BUFFÉÉÉ!!!!
 
 
Jag är så fruktanvärt mätt så att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Det där är alltså bara ett kakfat. Utav tre stycken. Varav det sista enbart inehöll kakor och bakelser... 
 
Jag tror till och med att jag åt mer än pappa som gjorde misstaget att hugga in på sötsakerna med en gång. Något som vi något mer rutinerade vet att man spar till sist för att inte hamna i sockerkoma efter fem minuter. Först bröd och ost och sedan gottat! Däremot var jag så mätt att inte ens jag orkade med att smaka på tårtan de hade där, blå marsipantårta med blåbärsmousse och grädde. 
 
Nu ska jag gå och däcka på soffan ett tag. Middagen känns rätt avlägsen måste jag säga. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0