Eftermiddagen

2012-10-04 ♥ 16:28:39 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Bläddrade igenom mina bilder i telefonen och hittade den här:
 
 
Det ser ju ut som om jag lider av någon mystisk hudsjukdom!
 
Jag trodde att jag hade köpt ett par helt vanliga svarta strumpisar men fick en liten chock när jag skulle dra på dem. 
 
Nej nu ska jag dra iväg på IKSU för lite indoor walking (varför heter det walking om de vill att jag ska springa asfort? Jag blir ju helt död efteråt) och ett 70 minuter långt yogapass. Jag vet vad ni tänker: Jaaaajaa hon lurar ingen. Om någon vecka kommer hon sitta där i soffan och trycka chips och dipp igen. Och ni har förmodligen rätt.
 
Men endå! Ni måste väl ändå ge mig att jag är sjuuukt hurtig med två pass i rad? Eller hur! Vavavavava? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0