Gårdagen

2012-10-15 ♥ 10:47:00 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Igår var en riktig slappardag och jag tog mig knappt ur sängen. Det mest avancerade jag gjorde var att ta på mig mjukisbyxor och kokade en kopp te. 4 gånger tog jag powernaps och en gång somnade jag mitt i ett parti UNO på mobilen.

Men idag blir det till att åka av! Nu ska jag nämligen till att sortera upp min bokhylla och försöka få nån tvättid (japp ni gissar rätt. Jag har massa skolarbete som jag inte vill ta tag i... = skinande rent hem) och sedan kanske jag får besök av två småtroll under dagen.
Hepp hepp! Här gäller det att skynda sig så att inte jag får något knasigt infall som att plugga eller något annat som jag verkligen borde göra.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0