Grannen igen...

2012-10-19 ♥ 19:12:00 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Min granne ska tydligen ha fest ikväll... Kuuuuuul. Hur vet jag det då? Tja dels så spelas det superhög musik och dels så ringde ett par tjejer på min dörr och trodde att det var här festen skulle vara.
Eeh ser det ut som det eller? Jag har svettiga träningskläder på mig, håret ligger i en tofs mitt på huvudet och jag håller på och viker tvätt. Så nej. Det var inte här festen var. I HAVE NO PARTY TO GO TO!

Och nu kör de igång med Icona pop - I love it! 

Okej jag erkänner... Jag är också sugen på att gå ut och dansa, sminka mig, ta på mig höga klackar och hoppa runt som en tok...
Jag tycker INTE om att jag är ensam kvar här medan alla är i Stockholm, Skåne och gud vet vart. Det är bara Frida kvar och hon ska få besök ikväll av mamma och syster. Tro om mamsen vill med ut och göra Umeå?

Nej jag får leva på förra helgens bravader ute på Rex:

 
Jag och Frida. 
 
Bild hederligt stulen och lånad från Fridas blogg
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0