Hjärnaktivitet på hög nivå

2012-10-24 ♥ 20:13:54 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Sitter på biblioteket typ helt själv nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Orkar inte gå hem för det är så mörkt och kallt men samtidigt orkar jag inte stanna kvar för då kommer jag somna. Kommer sluta med att jag sover över här nere i magasinet i nån halvhård fotölj. Då slipper jag ju stressa till skolan imorgon i alla fall!

Haha just nu gick det förbi en kille som pratade i mobiltelefon "Ja nu är jag i studiesalarna. Här brukar det vara massa liv och rörelse på dagarna. Men nu är det tyst här. Det enda som hörs är den febrila hjärnaktiviteten som surrar här inne! Facinerande!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0