Living the dream

2012-10-16 ♥ 20:30:34 | Kategori >> Carpe the fucking diem | KOMMENTARER (0)

Kvällens middag efter ett svettigt bodypumppass:

 
GUD JAG ÄLSKAR ATT VARA VUXEN! Guacamole till middag och den äter jag i sängen. Lovely
 
Inser nu att det kanske inte är en så himla vuxen sak att göra men det är det värt. Åh så gott det var. Men löken var liiiiite starkare än vanligt och efter ett tag brände det i munnen på mig. Och på frågan "Men brukar inte du spilla ganska ofta och är det då en så bra idé att äta i sängen?" så svarar jag "JA, DET KANSKE JAG BRUKAR GÖRA OCH JA, JAG KANSKE SPILLDE LITE.... Men det gör inget för jag skulle ändå tvätta överkastet. Typ."
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0