Observationer från ett universitet

2012-10-20 ♥ 13:42:00 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag överlevde natten men hade världens värsta dåliga samvete när jag vaknade imorse... Jag har inga problem med att klaga och gnälla men att göra nått åt saken är ju fruktansvärt jobbigt. Det är ju inte okej att störa sina grannar även om det bara är någon gång ibland?
Eller är det jag som är för känslig? Herreminje jag avstår ju till och med från att dammsuga kl 10 för att det kan störa grannarna. Är det bara jag som tycker att visa hänsyn till de som bor intill en är en självklarhet?

Hursomhaver! Jag tog sovmorgon (banne mig att jag var värd det efter nattens bravader) och nu sitter jag på skolan och skriver och läser så att jag nån gång kan bli klar med de här förbannade uppgifterna.
 
Insåg nyss att jag tog bort den delen som rubriken syftar på... Men orka ändra? Att hitta på rubriker är fasen mer jobbigt än att skriva själva inlägget ju!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0