På lördag...

2012-10-23 ♥ 10:51:22 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag kan knappt bärga mig tills på lördag då jag och min kille åker till:
 
 
PRAG!
 

Både han och jag hade ledigt och vi hade pratat om att åka till Prag ett ganska bra tag innan och nu passade det ju perfekt! Vi ska bo på ett hotell som verkar supermysigt och vi har ingenting planerat förutom att strosa runt i staden och äta gott. Och kanske dricka lite öl... Kanske provsmaka massa öl. 
 
Vi stannar i 5 nätter och sen är jag hemma en vecka och efter det ska jag och mamma till Stockholm på vår årliga mysresa bara hon och jag. Så nu gäller det att jag gör klart allt skolarbete innan vi åker. Är redan klar med 2 uppgifter (som ska in om 2 veckor) och sitter med den 3e nu. Fattar ni? Om 2 veckor?! Och jag är klar med den nu? Det har väl aldrig hänt i världshistorien att jag varit ute i så god tid. Vet inte vad som hänt riktigt. Sen så har jag ju börjat träna regelbundet också. Shit! Tror ni att det här är något allvarligt? BORDE JAG SÖKA LÄKARHJÄLP?!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0