Plugghallucinationer

2012-10-19 ♥ 15:39:32 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Har suttit på skolan sen kl 3 minuter över 8 i morse och nu börjar det kännas i huvudet. Allt blir ett blurr i huuvdet och jag upptäcker att jag skriver meningar som inte ens jag kan översätta själv när jag korrekturläser. Så kan det bli efter intensivt pluggande. Och efter några glas vin. Har dock inte suttit på skolan och klunkat vin! Eller?
 
Men är man inte helt tipptopp (eller inte helt nykter med för den delen) så är det bra att ha en vän som kan ge mig sin sista "pluggchokladbit" så att jag höjer blodsockret lite. 
 
 
Oklart om choklad tar bort alkohol ur kroppen eller inte. Om jag var ni skulle jag inte ta mina rekommendationer på allvar.
 
 
Ett förtydligande så att ni inte stämmer mig feta amerikanare vs McDonalds-style: Choklad tar inte bort alkohol ur kroppen. Undertecknad tar inget ansvar för något. Överhuvudtaget. Någonsin. Nevereverinmylife. Stjärnstopp
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0