Serietips någon?

2012-10-20 ♥ 22:01:28 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (3)

Har just sett klart på Gossip girl s4 och började se s5 men näh säger jag bara. Det har ändrats så mycket och känslan är inte samma som förr. Så jag är nu på jakt efter någon ny serie som jag kan fastna för!
 
Dessa har jag sett och gillat:
 
Gossip girl
Desperate housewives
Gilmore girls
Sex and the city
Modern family
Big bang theory
Dexter
True blood
Alcatraz
Weeds
Andra avenyn
Walking dead
New girl
My name is Earl
Scrubs
Six feet under
Glee
Revenge
Skins
Solsidan
 
Oj det var många insåg jag nu... Herreminje vad mycket tid jag lagt på serier! SHIT. Fick en liten reality check där efter typ halva listan. Och då har jag ju såklart sett hur många fler serier som helst men inte gillat de sådär jättemycket. Några exempel:
 
The O.C
One tree hill
Mad men
Lost
Grey's anatomy
 
Men finns det ingen därute som har några bra kvar på lager? Min abstinens efter serier börjar kicka in!
 
 
 



Kommentarer
Postat av: susanne

jag såg 2 broke girls och gillade sarkasmen och humorn i serien. sen gillade jag "breaking bad", det var ett bra substitut när dexter hade säsongsuppehåll :)
sen, tre kronor!! omg, lika bra som det var då! ;)

Svar: 2 broke girls har jag hört om men Breaking bad? Nu blir det till att googla (är det bara liiite i närheten av Dexter är jag i himlen).Men Tre kronor? Pah! Alla vet väl att Rederiet är kungen av svenska 90-tals serier ;)
Jenny

2012-10-21 @ 14:22:15
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: susanne

breaking bad handlar ju inte om samma sak som dexter, men man får samma feeling typ. jag gillade den som fan! :D

men hallå, jag började se rederiet från början men nä, det gick bara inte. så sjukt tråkigt. tre kronor is the shit! :D

Svar: Jag har fixat hem några avsnitt Breaking bad så bara jag får en slappdag igen ska jag ta tag i saken.
Haha nej Rederiet var grejer det! Oj oj oj så tv gått utför sen dess ;) Fast jag såg faktiskt aldrig Tre kronor när det gick för vi hade inte 4an... Bodde ute på landet då mellan två berg och det var nån form av radioskugga där så vi hade bara 1an, 2an och ibland av någon konstig anledning 3an? Det förstörde min barndom litegrann när alla på skolan pratade om det och jag och min lillebror var de enda som inte hade en aning om vad det var XD Mobbade barnen från landet ;)
Jenny

2012-10-21 @ 15:58:22
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Helena

Sons of Anarchy. Det bästa som går på tv just nu.
Jag trodde inte alls att jag skulle gilla en serie som handlar om ett mc- gäng i en håla i USA, men den är så bra att jag knappt vet vart jag ska ta vägen när jag ser den.
Gillar du lite mer "girlie"- serier så rekommenderar jag Pretty Little Liars.

Svar: Jag började se första avsnitten faktiskt men jag tyckte att det hände ju aldrig något! Massa prat bara? Fast så var det ju med True blood också. Såg första avsnitten och hatade det och sen gav jag det en till chans efter några månader och nu är jag helt fast! Tycker du jag borde ge det en chans till alltså? ;PPretty little liars? Hmm ska absolut kolla upp :D Är ju väldigt inne på "girle"-serier som du kanske såg!
Jenny

2012-10-21 @ 23:51:55
URL: http://hella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0