Ska bara unna mig en kaka till..

2012-10-04 ♥ 20:33:20 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag har nyss kommit hem från gymmet och är i ett "Jag klarar fan allt just nu för jag är så bra och fy tusan vad jag är duktig, stark och smal"-mode. Det är ju jättebra att tycka att man är bäst efter ett svettigt träningspass ibland men det finns såklart bieffekter. Den värsta bieffekten är att man tycker sig kunna UNNA sig godsaker med gott samvete. Som när jag kliver in på Ica för att handla och möts av detta:
 
 
Jag menar... Cooooome oooon!?
 
Superpris OCH det är för en god sak... Jag fick verkligen slita mig från att inte dreggla ner alla bullar när jag bestämt gick förbi mot grönsaksdisken. 
Har bestämt mig för att inte unna mig mer än någon gång i veckan och det är jäkligt svårt! Igår fick jag banankaka, glass och hjortonsylt hos Frida så nu har jag ju förbrukat den här veckans unningstillfälle. Skit också. 
 
Det blev inte bättre av att jag upptäcker när jag kommer hem att det är kanelbullens dag. Dubbelskit på det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0