Hola Suecia!

2012-09-01 ♥ 13:21:53 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Eller ja hej Sverige då. Nu (i tisdags egentligen men vem orkar hålla koll på dagarna när man har semester?) kom jag och min kille hem från Spanien efter en 2 veckors lååång och härlig semester. Tänkte slänga in ett litet bildkollage men jag orkar inte hålla på och gå igenom alla FYRAFREAKINGTUSEN bilder som vi knäppte...Men någon bild kan jag ju bjuda på så att ni ser att min likbleka kropp faktiskt fått lite färg (och inte bara blivit kräftröd som vissa trodde den skulle bli).



Första kvällen. Blek och tja... blek.



En vecka senare. Ja jag vet att man inte ser så himla mycket för att jag sitter i skuggan men det var en fin bild på MIG som JAG är nöjd med! Och såna bilder är sällsynta så det gäller att ta vara på dem. 



Men den här då!

Kanske kommer det fler när jag orkar gå igenom de FYRAFREAKINGTUSEN bilderna. Och ja, man måste skriva med stora bokstäver!

Nu ska jag göra mig klar för att åka till mamma och hennes pojkvän för att grilla. Om det regnar? Klart det gör. Vad annars? 

Höll förresten på att börja gråta när vi flög in till Sundsvall och kaptenen bara: Sundsvall hälsar oss med fint och klart väder med en lätt sydostlig vind och 13 grader. 
Ja det är ju bara 20 grader mindre än vad jag var van vid... Underbart. Bara underbart. 





Kommentarer
Postat av: Frida

kul att du varit utomlands! Jag vill verkligen veta allt om hur ni haft det när du är back in town!

2012-09-03 @ 21:34:58
URL: http://fridamarianne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0