Ska hon börja träna? Hon lurar minsann ingen...

2012-09-17 ♥ 09:15:54 | Kategori >> Vikt och träning | KOMMENTARER (0)

Det har inte ens hunnit bli vinter än men jag längtar redan till sommaren. Dels för att jag får anledning att ta på min finstrassen och skutta runt så här:
 
 
Aaah den enda sanna gentlemannasporten: Krocket. 

Så vad händer annars då? Tja jag har köpt IKSU-kort (Umeås studentgym som kostar skjortan). IGEN! VAD är felet med mig?? Lärde jag mig inte förrra gången då jag gick på typ 4 pass och betalade ca 4000:- för dem? Det är i 1000:-/passet.
 
Men nu hoppas jag att det kommer gå bättre. Hittills har jag redan varit på 4 pass och gått och simmat några gånger så det är ju en klar förbättring. Heja mig! (vill ha lite creed för det nu tack)
 
Igår var jag på yoga och vinglade runt och ramlade på mattan i krigarens position 3. Det gjorde ont. Men inte lika ont som minen från den bohemiska tjejen som var bredvid mig. Där kände jag mig i underlägen kan jag säga. Trodde såna naturbrudar skulle visa mer medkänsla men ICKE! Där fick jag för att ha fördomar om allt och alla. 

Ska försöka avrunda det här nu innan jag drar ner på skolan för att skriva lite på en inlämning tills på torsdag. Herreminje vad jag är ute i god tid tänkte jag tills jag insåg att alla andra redan var klar med den och jag fick panik igen. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0