Och som utlovat...

2012-05-10 ♥ 13:34:08 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Har fått stränga order om att cliffhangers på bloggen förbjudet efter den här lilla incidensen när jag skulle avslöja den megasuperäckliga saken som låg inuti fisken och det inlägget dröjde några månader... Så här kommer det:



Min extremt hemska blåsa!

Man ser det inte men den går som runt hela hälen! Alla skor gör ont just nu tack vare att jag skulle vara nyttig och gå ut och gå. Jag tycker vi alla har lärt oss någonting idag: Det är inte lönt att vara nyttig. Stanna hellre hemma och njut av en härlig sovmorgon! Man vill ju inte få svarta ringar under ögonen heller (ringarna runt magen ska vi kanske inte tala om).







Kommentarer
Postat av: Annellisaa

usch usch

2012-05-20 @ 14:43:44
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0